Imaginea de pe Facebook Cover are 851 pixeli latime si 315 pixeli inaltime. Acest lucru nu inseamna ca ar trebui sa utilizati atat text cat doriti. Aveti nevoie sa va asigurati ca textul este organizat si utilizat in mod strategic. Ideile dvs trebuie sa fie simple si clare. Aveti nevoie sa pastrati concentrarea utilizatorilor dvs. pe un singur lucru la un moment dat: nu incercati pentru a promova un produs nou, o descarcare de ebook si un abonament la site-ul dvs dintr-o data. Aveti posibilitatea sa modificati fotografia de pe coperta, daca doriti sa schimbati ideea pe care doriti sa o evidentiati.
Acum cateva luni, liniile directoare Facebook au declarat ca fotografia ce acopera o pagina de afaceri nu trebuie sa includa sub nicio forma o chemare la actiune. Din moment ce aceasta regula a fost eliminata din orientarile lor, intreprinderile au avut ocazia de a experimenta cu promovarea produselor lor cu cadouri si concursuri pe paginile lor .
Dar totul are o limita. Nu trebuie sa-l transformati intr- un panou digital cu aceasta supraaglomerare. In schimb, ar trebui sa incercati sa va ganditi la modalitati creative de a promova produsele dvs. Pretul de achizitie sau de informatii, cum ar fi " x% reducere" sau "Descarca acum" nu ar trebui sa fie o parte a imaginii pe care o alegeti sa va reprezinte.
Toate cover-urile sunt publice. Acest lucru inseamna ca oricine viziteaza pagina va putea vedea coperta dvs. Cuprinsul nu poate fi inselator, care induce in eroare sau incalca drepturile de autor ale altcuiva. Nu puteti incuraja oamenii sa incarce cover-ul dvs pe timeline-ul lor.
Informatiile de contact, cum ar fi URL-ul site-ului dvs, e-mailul sau sau alte informatii care ar trebui sa ramana in sectiunea "Despre" in pagina dvs., nu ar trebui sa fie afisate pe fotografia de coperta.
"Like" sau "Share" sau o sageata din fotografia de pe coperta la oricare dintre aceste caracteristici nu ar trebui sa fie incluse in fotografiile dvs. de cover. Acelasi lucru este valabil pentru call-to-action , cum ar fi "Ia-l acum" sau "Spune prietenilor tai".
Acum cateva luni, Facebook a eliminat regula textului de 20% pentru pagina de coperta. Aceasta regula a cauzat o mare frustrare in randul proprietarilor paginilora de afaceri. Dar acum, se pare ca regula a disparut (a se vedea noile linii directoare de mai sus). Ce inseamna acest lucru inseamna pentru afacerea dvs? Marketing salbatic? Nu, nu chiar. Dvs ar trebui sa tineti cont de faptul ca utilizatorii de Facebook raspund mai mult la imagini decat o fac la text: O fotografie puternica va aduce intotdeauna mai multa atentie catre brand.
Obtineti mai mult ajutor cu Facebook si incepeti cu mai mult timp liber prin utilizarea unei aplicatii de planificare gratuita. Incepeti sa programati mesajele de pe Facebook acum si recastigati libertatea in viata dvs.
Acum cateva luni, liniile directoare Facebook au declarat ca fotografia ce acopera o pagina de afaceri nu trebuie sa includa sub nicio forma o chemare la actiune. Din moment ce aceasta regula a fost eliminata din orientarile lor, intreprinderile au avut ocazia de a experimenta cu promovarea produselor lor cu cadouri si concursuri pe paginile lor .
Dar totul are o limita. Nu trebuie sa-l transformati intr- un panou digital cu aceasta supraaglomerare. In schimb, ar trebui sa incercati sa va ganditi la modalitati creative de a promova produsele dvs. Pretul de achizitie sau de informatii, cum ar fi " x% reducere" sau "Descarca acum" nu ar trebui sa fie o parte a imaginii pe care o alegeti sa va reprezinte.
Toate cover-urile sunt publice. Acest lucru inseamna ca oricine viziteaza pagina va putea vedea coperta dvs. Cuprinsul nu poate fi inselator, care induce in eroare sau incalca drepturile de autor ale altcuiva. Nu puteti incuraja oamenii sa incarce cover-ul dvs pe timeline-ul lor.
Informatiile de contact, cum ar fi URL-ul site-ului dvs, e-mailul sau sau alte informatii care ar trebui sa ramana in sectiunea "Despre" in pagina dvs., nu ar trebui sa fie afisate pe fotografia de coperta.
"Like" sau "Share" sau o sageata din fotografia de pe coperta la oricare dintre aceste caracteristici nu ar trebui sa fie incluse in fotografiile dvs. de cover. Acelasi lucru este valabil pentru call-to-action , cum ar fi "Ia-l acum" sau "Spune prietenilor tai".
Acum cateva luni, Facebook a eliminat regula textului de 20% pentru pagina de coperta. Aceasta regula a cauzat o mare frustrare in randul proprietarilor paginilora de afaceri. Dar acum, se pare ca regula a disparut (a se vedea noile linii directoare de mai sus). Ce inseamna acest lucru inseamna pentru afacerea dvs? Marketing salbatic? Nu, nu chiar. Dvs ar trebui sa tineti cont de faptul ca utilizatorii de Facebook raspund mai mult la imagini decat o fac la text: O fotografie puternica va aduce intotdeauna mai multa atentie catre brand.
Obtineti mai mult ajutor cu Facebook si incepeti cu mai mult timp liber prin utilizarea unei aplicatii de planificare gratuita. Incepeti sa programati mesajele de pe Facebook acum si recastigati libertatea in viata dvs.