Petrecerea de Craciun de la firma – iata un eveniment care in ultimii ani a devenit o obisnuinta si in marile companii din Romania si pe care in general angajatii il vad ca un nou prilej de socializare. Organizarea acestui tip de eveniment este una care in general nu pune probleme, pentru ca lucrurile sunt simple: gasim o locatie, nu foarte pretentioasa ci mai degraba familiara, impodobim un brad (daca nu exista unul deja in locatie), inchiriem un Mos Craciun care sa aduca daruri celor mici in prima parte a petrecerii, angajam o firma de catering care sa livreze “materia prima” pentru un bufet rece (calitatea este importanta, la fel ca si promptitudinea serviciilor, asa ca documentati-va din timp cu privire la cele mai bune optiuni in acest sens), si in cele din urma, asiguram cel putin un moment artistic deosebit.
Insa, poate cel mai important aspect din organizarea petrecerii de Craciun va fi angajarea unui DJ evenimente. Nu, in mod cert nu este cazul sa va bazati pe muzica existenta in locatie sau sa apelati la improvizatii care nu vor fi privite cu ochi buni de catre participantii la petrecere. De Sarbatori ne dorim atmosfera prietenoasa, ne dorim distractie, ne dorim sa ne simtim bine cu prietenii si colegii de serviciu, sa rupem oarecum bariera dintre sefi si subalterni, iar pentru acest lucru avem nevoie de un cadru muzical adecvat, de distractie, avem nevoie de un impuls care sa ne faca sa dam jos masca omului de afaceri exigent sau a angajatului perfect. Iar muzica si dansul sunt ideale in acest sens. DJ-ul va fi cel care va asigura entertainmentul, care va face trecerea intre momentele importante ale serii, cel care va sti sa destinda atmosfera si care va face un playlist adecvat tuturor categoriilor si grupelor de varsta ale celor prezenti la petrecere.
Nu uitati sa va asigurati ca locatia aleasa dispune de instalatie de sonorizare, iar daca nu, sa contractati un pachet care include si sonorizarea necesara.