La timpuri noi, echipamente noi

Eu lucrez de ceva vreme intr-o multinationala. Da, ma numar printre acele persoane care se imbulzesc in fiecare dimineata la metrou pentru a ajunge in Pipera. Nu-mi place asta insa trebuie sa o fac si trebuie cumva sa imi castig existenta si o spun cat se poate de sincer ca nu am reusit sa gasesc ceva mai bun de atat. In domeniul IT, lucrurile se invechesc foarte usor si uite asa ajungi sa inlocuiesti acum, la fiecare 3-4 ani , aparatura , pentru a ramane la curent. Infrastructura o cere asa ca este absolut necesar.

Am facut multe upgrade-uri pentru firmele pentru care am lucrat de cand am terminat facultatea si recunosc ca sunt mereu lucruri de invatat si asta probabil ma si tine in priza si ma face sa fiu o angajata model. Mai nou am ajuns sa lucram cu SAS-uri si servere noi si reteaua de la munca a trebuit modificata pentru a folosi fibra optica cu sufa. Cei de la administrativ au avut nevoie de consiliere cand au cumparat fibra optica cu sufa. Am facut research imrepuna cu ei si am cumparat-o de pe www.castel.ro la un pret competitiv si a fost si livrata in timp record asa ca recunosc ca am fost frapata de cat de bine se misca o firma romaneasca. Nu sunt obisnuita cu asta. La noi parca totul se misca mai greu si oricat de mult incerci sa te ridici si sa faci lucrurile altfel, dai de oameni care sunt blocati in modalitatea lor de gandire, post decembrista, si care nu prea fac fata cererilor noi. Am tot incercat sa fac oamenii sa inteleaga cat de important este profesionalismul si nu prea am reusit.

Reusesc insa oriunde m-as afla sa imi fac treaba onorabil si sa impresionez pe cei din jur facand o treaba asa cum este nevoie. La fel cum se schimba echipamentele asa ar trebui sa se schimbe si oamenii pentru ca timpurile sa se schimbe intr-un final.