Nu ma refer la cum promoveaza altceva ci la cum se promoveaza pe sine. Cei de la Coca-Cola au fost foarte inspirati de multe ori atunci cand a fost vorba de promovare si de reclame. Nu de putine ori cautam apoi melodiile din reclame pentru ca deja ne incantau, aveam un zambet tamp pe fata dupa ce vedeam publicitatea la TV sau ne aduceam aminte abia atunci ca suntem in perioada Craciunului (am avut aceasta experienta si este cu adevarat tulburatoare).
Dar ce faci atunci cand intri in Cismigiu, alaturi de prieteni pentru ca vreti sa auziti cat de frumos canta pasarelele si vezi in fata ta o coada imensa si o masina rosie in mijloc pe care scrie …Coca-Cola.
Ideea lor de a imparti o doza sau o sticla de 2 L cu cine iti e mai drag a fost una buna, vedeai cate 5 oameni care stateau la standul de Cola din hipermarketuri incercand sa gaseasca sticle cu numele lui Iubi. Dar cand vezi ca vreo 20 de oameni stau la coada pentru a avea o doza personalizata este deja sublim. O doza pe care cel mai probabil au numele unei persoane iubite sau al lor, pe care o vor mai tine in casa ceva timp, pana ce se va pune praful pe ea, si apoi o vor arunca pentru ca s-au plictisit s-au pentru ca Gigel al lor s-a dovedit a fii un nesimtit.
Totusi, cei de la Coca-Cola au avut succes in ziua aceea cum au in general de fapt, oamenii au fost happy la momentul respectiv si au stat la o coada imensa in un soare infernal. Traiasca cei care se ocupa cu PR la Coca-Cola.
Dar ce faci atunci cand intri in Cismigiu, alaturi de prieteni pentru ca vreti sa auziti cat de frumos canta pasarelele si vezi in fata ta o coada imensa si o masina rosie in mijloc pe care scrie …Coca-Cola.
Ideea lor de a imparti o doza sau o sticla de 2 L cu cine iti e mai drag a fost una buna, vedeai cate 5 oameni care stateau la standul de Cola din hipermarketuri incercand sa gaseasca sticle cu numele lui Iubi. Dar cand vezi ca vreo 20 de oameni stau la coada pentru a avea o doza personalizata este deja sublim. O doza pe care cel mai probabil au numele unei persoane iubite sau al lor, pe care o vor mai tine in casa ceva timp, pana ce se va pune praful pe ea, si apoi o vor arunca pentru ca s-au plictisit s-au pentru ca Gigel al lor s-a dovedit a fii un nesimtit.
Totusi, cei de la Coca-Cola au avut succes in ziua aceea cum au in general de fapt, oamenii au fost happy la momentul respectiv si au stat la o coada imensa in un soare infernal. Traiasca cei care se ocupa cu PR la Coca-Cola.