Dezvoltarea pietei de jocuri dedicate telefoanelor de ultima generatie a devenit una prospera, tinerii romani simtind oportunitatea afacerii, au inceput sa dezvolte astfel de jocuri cu ajutorul carora castiga bani, fie ca angajati, fie ca angajatori.
Profilul tinerilor care aleg sa dezvolte astfel de afaceri dedicate pietei de aplicatii pentru telefonia mobila este dat de obicei de unul sau doi studenti in cadrul facultatii de Automatica, si celalat student in cadrul facultatii de Design Grafic. Pentru a aduce un joc de la nivelul unei simple idei pana la stadiul de produs finit este nevoie de timp si de multi bani. Aproximativ 6000 de dolari costa ‘’joaca’’ lor, insa din momentul in care jocul vede lumina zilei, castigurile pot fi unele consistente. Avand in vedere ca in medie un joc costa aproximativ 0,99 si 1,49 dolari acesta fiind descarcat de catre 40.000-50.000 de utilizatori, profitul unui astfel de tanar ce pune bazele unui joc dedicat smartphonurilor se poate duce pana la 40.000 de dolari. Banii cei mai multi din plasarea jocurilor pe piata telefoniei mobile se castiga de regula inca din prima luna, cand publicitatea este una aproape agresiva, iar promovarea este intensa.
Printre cunoscatorii din domeniu, se spune ca, un joc are cu adevarat succes abia atunci cand atinge profitul de un milion de dolari pe zi, doar ca acest lucru reusesc sa-l atinga numai producatorii. Cel mai bine jocurile se vand pe pieteleir internationale precum S.U.A, China, Japonia, in timp ce piata autohtona se mentine prin vanzarea de catre aplicatii destinate brandurilor. In aceasta privinta marile brandu-ri aleg sa ofere jocuri ce pot fi descarcate in mod gratuit, dar pentru care trebuie sa platesti in cazul in care doresti sa beneficiezi de anumite ‘’bunuri’’ pentru imbunatatirea capacitatii jocului.
Principalul atuu al unui joc de succes este acela de a sti cui i se adreseaza, publicul de nisa fiind deseori unul mult mai pretentios decat publicul larg, deoarece acesta detine informatii mult mai bine puse la punct si mult mai documentate in vederea alegerii pe care doreste sa o faca atunci cand decide sa achizitioneze un joc pe telefonul sau, ori nu.
Profilul tinerilor care aleg sa dezvolte astfel de afaceri dedicate pietei de aplicatii pentru telefonia mobila este dat de obicei de unul sau doi studenti in cadrul facultatii de Automatica, si celalat student in cadrul facultatii de Design Grafic. Pentru a aduce un joc de la nivelul unei simple idei pana la stadiul de produs finit este nevoie de timp si de multi bani. Aproximativ 6000 de dolari costa ‘’joaca’’ lor, insa din momentul in care jocul vede lumina zilei, castigurile pot fi unele consistente. Avand in vedere ca in medie un joc costa aproximativ 0,99 si 1,49 dolari acesta fiind descarcat de catre 40.000-50.000 de utilizatori, profitul unui astfel de tanar ce pune bazele unui joc dedicat smartphonurilor se poate duce pana la 40.000 de dolari. Banii cei mai multi din plasarea jocurilor pe piata telefoniei mobile se castiga de regula inca din prima luna, cand publicitatea este una aproape agresiva, iar promovarea este intensa.
Printre cunoscatorii din domeniu, se spune ca, un joc are cu adevarat succes abia atunci cand atinge profitul de un milion de dolari pe zi, doar ca acest lucru reusesc sa-l atinga numai producatorii. Cel mai bine jocurile se vand pe pieteleir internationale precum S.U.A, China, Japonia, in timp ce piata autohtona se mentine prin vanzarea de catre aplicatii destinate brandurilor. In aceasta privinta marile brandu-ri aleg sa ofere jocuri ce pot fi descarcate in mod gratuit, dar pentru care trebuie sa platesti in cazul in care doresti sa beneficiezi de anumite ‘’bunuri’’ pentru imbunatatirea capacitatii jocului.
Principalul atuu al unui joc de succes este acela de a sti cui i se adreseaza, publicul de nisa fiind deseori unul mult mai pretentios decat publicul larg, deoarece acesta detine informatii mult mai bine puse la punct si mult mai documentate in vederea alegerii pe care doreste sa o faca atunci cand decide sa achizitioneze un joc pe telefonul sau, ori nu.