Anotimpul schimbarilor vine si pentru podoaba capilara

Imi miroase a primavara si primavara totul capata culoare. Primavara iti doresti sa faci schimbari, si sa te bucuri din plin de fiecare moment. Eu m-am gandit sa fac in sfarsit pasul cel mare. Nu, nu vorbesc aici de casatorie, ci de schimbarea culorii parului. Am ales sa folosesc o vopsea de par L’Oreal pentru ca, prima interaciune a parului meu cu o vopsea trebuie sa fie una speciala, neaparat cu un produs de o calitate superioara.

Am zabovit ani buni asupra acestei decizii, m-am hotarat si razgandit de atat de multe ori, incat nici eu nu mai stiu sa spun de cate ori am facut-o. Am zis sa fac pasul decisiv si cum am incredere in produsele L’Oreal, folosind de ceva timp, tot felul de produse din gama lor de produse cosmetice si de ingrijire a tenului, am zis sa purced la drum .Fondul lor de ten este preferatul meu si in prezent, cu cremele lor ma impac foarte bine, de ce nu m-as intelege si cu o vopsea de par L’Oreal? Din cate stiu, L’Oreal Paris este unul dintre cele mai vechi branuri de vopsea de par, existente la noi pe piata. Desi si-au facut aparitia pe piata, din ce in ce mai multe nume sonore de branduri pentru vopsea de par, femeile inca opteaza pentru vopsea de par L’Oreal .Pana la urma este o vopsea de calitate, o gasim foarte usor, in marketuri cat si online. Preturile sunt accesibile si rezistenta este garantata timp de 28 de spalari.

Mi-a fost recomandata vopseaua de la L’Oreal chiar si de stilisti foarte buni, asa ca nu vad cum voi da gres cu ea, poate sa fiu eu stangace, caci altfel nu exista un alt motiv. Pare sa fie foarte bine cotata. Vopseaua fara amoniac, este o alegere excelenta, fiind mult mai benefica decat cea cu amoniac . Ofera parului o culoare vibranta si nu trebuie sa va ingrijorati deloc ca este daunatoare in vreun fel.