Mersul la coafor

Eu nu prea practic acest sport :). De ce? Fiindca de fiecare data cand am mers la vreo coafeza, nicicum nu mi-a iesit coafura dorita. Si mereu veneam acasa si mi-l aranjam eu. Mai si dadeam banii pe o freza care nu-mi statea nicicum.
 
Adevarul e ca daca vrei sa ai o freza wow, musai sa bagi mana adanc in buznar. Si eu nu prea fac asa ceva. O singura data am facut concesia asta, fiindca era nunta mea, si mi-am permis. De atunci, nu prea dau bani multi pe mersul la coafor. Merg de maxim 2 ori pe an, unde e cel mai ieftin, si doar ma tund. Daca trebuie sa merg la o nunta mai sofisticata, atunci da, merg si eu ca orice doamna care se respecta la coafor si imi fac o freza traznet. Asta daca nu reusesc sa imi fac acasa vreo coafura mai in voga. Aici cred ca seaman prea mult cu mama. Draga de ea, a fost la coafor o singura data in ultimii 20 de ani. Adica pentru nunta mea. Si aia doar ca am insitat eu. Si de cum a bagat-o sub casca, una doua i s-a facut rau. Deci a ajuns la concluzia ca nu e de ea mersul la coafor. La aceeasi concluzie am ajuns si eu. E de mine, dar doar cand am timp, si motiv sa merg.