Crezi ca pierd?

In mod normal,  m-as fi declarat eu insumi invins…… Dar nu azi si nici de-a pururea…. nu stiu de ce.. dar simnt ca mastile pe care obligat fiind, o sa le port… nu-mi vor distruge idealul.. Traind in ceea ce nu-mi doresc, o sa ma indragostesc de ceea ce cred si sper…. Efermeritatea ce ma caracterizeaza acum… nu-mi da motive de a renunta la ceea ce pretuiesc cel mai mult….  Probabil va fi oribil, ma voi murdari…. ma voi schimba radical….. Dar am incredere…..in mine, in valorile pe care si altii le cultiva, in alti oameni…. in cei pe care ii admir si care, sper eu, nu ma vor lasa sa ma pierd de mine…  Trebuie sa sper si sa lupt pentru ceea ce cred!
Mereu am spus ca  dorinta de cunoastere il face pe om sa ii fie rusine….  pentru ca….. esenta e adanc ingropata in medicoru, in nonvaloare… si trebuie sa sapi…
Da.. trebuie sa rezist.. nu pentru mine.. ci pentru ideal…. traiesc pentru ideal, trebuie sa ajung cat mai aproape de el, indiferent de cate greutati, povari, obstacole.. pentru ca, altfel, zambetul meu nu va niciodata complet.. daca voi sti ca nu am facut tot ce mi-a stat in putina pentru a aduce si altora zambete….. pentru ca eu nu pot trai decat vazand fericirea pe chipuri… as da mereu oricat pentru rasul adevarat….. Fie ca timpul vietii mele sa fie dedicat aducerii timpului vietii altora!
O sa-mi fie greu sa-mi maschez principiile… dar alta cale nu este… mersul direct e singura solutie…. si pe masura ce greul ma impovareaza pe atat de tare imi creste dorinta, poate speranta si chiar daruirea….
Daca prin existenta mea un om nu va putea respira mai usor… atunci, ce rost are sa traiesc?  La cucerit de imspoibil, fara nimic si totusi cu atat de multe….