Ce fel de vecini avem

Fie ca stai la bloc, sau la casa, toata lumea are vecini. Si intre acesti vecini, musai trebuie sa fie , o baba, care le stie pe toate. Adica stie ora la care iesi din casa, ora la care ajungi acasa si bineinteles, stie toate stirile din zona.
 
Ei bine si eu am avut una din asta, cand stateam cu mama. Era genul ala de vecina pensionara, care cat era ziua de lunga statea in geam si vedea fiecare ce face. Stiu ca la un moment dat , mama voia sa vorbeasca cu vecina de la 4. Si intervine vecina asta binevoitoare si ii spune: pai nu poti acuma ca inca nu a venit acasa. O sa vina doar pe la 5. Serios? Ma gandeam eu. Dar tu nu ai altceva mai bun de facut decat sa stai sa observi ce face unul si altul? Evident cand m-a condus primul meu prieten acasa, mama deja a doua zi era pe faza. Nici nu m-am mirat. Era de asteptat. De atunci nu am mai lasat nici un prieten sa ma conduca pana in fata blocului. Preferam sa ma opresc undeva mai departe de zona ochilor curiosi. Slava domnului in noua mea casa, tot la bloc, nu sunt babe din astea. Este insa o familie care se cearta, si urla si tipa de stie tot blocul ce s-a intamplat in casa respectiva. Si madam ce sta in respectivul apartament, nu ezita sa-si barfeasca fata in fata oricui, la orice ora din zi si din noapte. E singura familie care face probleme in scara. Poate si fiindca le place tare mult, atat ei cat si sotului sa le traga la masea.
 
Oricum mai bine vecini din asta care isi dau in petec, decat din categoria cealalta care iti urmaresc toti pasii si stiu ce faci mereu, dar mereu. Mai urmeaza numai sa te spioneze in propria casa si totul e ok.