Ghiseul

Baba, cu ochii si parul spalacit din spatele ghiseului, ma privi pe sub ochelarii cu dioptrii uriase cu o atitudine potrivnica, dusmanoasa, de parca as fi calcat-o pe picior sau i-asi fi bagat mina pe sub fusta.
- Ce-ti este neclar, ma repezi ea, ti-am spus ca incasarile se fac la ghiseul patru!
- Da, zic, mi-ai spus, dar eu vreu sa platesc la ghiseul unu, adica aici, unde platesc de cind ma stiu!
 - Nu ma intereseaza ce vrei d-ta! mi-o reteza vehement. De anul acesta s-au schimbat regulile! Eu n-am dreptul sa incasez, indrum doar contribuabilii, prosti ca d-ta, sa plateasca la ghiseul patru!
- Si esti platita pentru asta! intreb mirat.
- Imagineaza-ti ca da, raspunse ea in doi peri. Hai, plimba ursul, ca alfel chem paza! M-am dus la ghiseul cu numarul patru enervat de impertinenta babei, unde alta ciocanitoare ma lua in primire.
- Fara nota de creditare de la ghiseul unu, nu pot sa va incasez banii!