Întrebări care se întreabă de ce au apărut…


Poate că totul e făcut cu un scop pe lume..sau nu e?
poate că dincolo de munţi e un ocean şi poate că dincolo de ocean este un alt munte  ..îmi vei putea spune vreodată ?
Cât de des se scutură salcâmii? Cât de des îmi schimb părerea ?
De ce o acţiune instinctuală distruge lucrări de mii de timpi?
Cum poate să fie ceva plăcut şi dureros în acelaşi timp ? cum de limita dintre dulce şi amar e atât de subţire ?
Uneori mă pierd în non-sens  şi pribegesc zile în şir …şi alte ori la fel …nu găsesc templul în care să intru ,   caut şi nu ştiu ce , găsesc şi nu ştiu la ce îmi trebuie ..adun ,arunc şi plec din nou , un loc aş vrea . E ciudat .. când am aripi, caut pe sub pământ …iar când am gheare încerc să ating cerul.
Indicatoare de destin nu sunt?
am cerut o cărare,  dar am primit o lume .
am cerut o persoană,  dar am primit o lume.
De ce atunci când ceri puţin primeşti mai mult şi când ceri mai mult primeşti puţin?

Există exemple de oameni ? sau oamenii sunt unici, deci nu pot fi urmaţi?
Poţi să îmi garantezi fericirea ? pot  eu să garantez că ….
O sa înfloreasă la anu  castanul?
Cum de un lucru bun vine înfăşurat în rău ?
De ce trebuie să spargi nuca pentru a  ajunge la miez?
De ce trebuie să îmi mărturisesc păcatul ? Şi de ce lui?
Cât de des se scutură salcâmii….De ce clipim , de ce respirăm , de ce vorbim  şi ne vorbim?
cÂT COSTă  o clipă de fericie ? dar una de necaz? oricum ce contează ..sunt doar clipe ..clipiri , clipire , au fost.
Se joacă mai tare frunza  în vânt decât tine când auzi vibraţia omului drag?
De ce folosim auzul  şi nu auzim?
De ce folosim ochii şi nu vedem? şi restul …toate sunt reduse la funcţii strict lumeşti , atât de crud ..de cru…de d
Apucăm se ne citim cartea vreodată ? apucăm să îi mai facem vreo corectură ?
Cât aşteptăm şi cine ne aşteaptă?
Cum poate un om sa devină de piatră?
Cum poate un om să devină de lut? …cum poate să devină omul mai mult?
Priviri se pierd spre nicăieri şi gânduri spre niciunde ….Există oare lucru mai complicat decât gândirea şi mai inutil ca nemurirea?