Există viață și după 40 de ani

Departe de a-mi dori un clișeu și de a mă pierde în teorii preconcepute cum că la mirajul 40-ilor trebuie cu orice preț să bifezi  câmpurile: familie, copii și ... bucătărie, mama mi-a demonstrat mereu că nu merită să păstrezi etalonul dacă nu el te duce în Wonderland.     

Suntem liberi să ne trasăm scopuri cu ce culori și arome de drajeuri vrem noi, dar la vârsta de 40 de ani cred cu tărie că trebuie să fi învățat deja câteva lucruri care să ne ajute să strălucim încă alți 40 de atunci incolo.
 
1. Influențele artificiale ar trebui să rămână la același nivel; nu cred că reușește cineva să te convingă să nu-ți dorești pierderea celor 30 cm din talie dacă ți-ai planificat asta.
 
2. Emotivitatea poate fi o piedică în rezolvarea treburile in timp optim. Nu dai cadou propria programare la cosmetică vecinei căreia i s-au umplut porii cu praf de la atâtea covoare bătute.
 
3. Schimbările de look sunt vitale pentru că te ajută să îți descoperi propriul stil și o imagine confortabilă. Ochelarii cu ‘ață’ medicinală până și bunica i-a găsit hidoși. Nu-ți dorești să ți se aproximeze prin adaos cifra care îți completează vârsta în buletin.
 
4. Cordialitatea este o calitate. Nu este recomandat să storci lacrimi prietenelor de pocker după ce ai povestit istoria romanțată a unui safari, așa că o glumă bună este mereu bine venită când petrecerea e pe cale să se ruieze curând și irevocabil.

Intâlnesc adesea oameni care îmi ridică sprâcenele în ton de plăcere ascultându-i și m-am tot întrebat de ce. La o analiză mai atentă mi-am dat seama de trucurile care îi fac atât de speciali, așa că am punctat câteva aspecte pentru cei care incă își mai pun aceleași  întrebări.