Vacanta in Cluj

Am hotarat, impreuna cu prietenul meu, ca este timpul sa vedem si noi Cheile Turzii. Ne-am pus pe treaba imediat cum aceasta idee ne-a trecut prin cap, ca nu cumva sa dam inapoi, gasind tot felul de pretexte. Primul pas l-am facut chiar in aceeasi zi, rezervand o camera la un hotel din Cluj. 

Biletele de tren le-am achizitionat repejor in ziua urmatoare si ne-am pus pe impachetat. Aici a intervenit partea mai dificila, pentru ca tendinta mea de a ma muta cu toate hainele atunci cand plec in vacanta este de neoprit. Dupa un drum destul de lung si obositor, ne-am vazut in sfarsit pe pamant clujean. Si cum acest oras are foarte multe de aratat, am decis sa ne optimizam timpul apeland la seriviile specializare pe inchiriere masini Cluj. Am gasit foarte multe oferte la preturi bune. Mare ne-a fost uimirea cand am constat ca exista agentii ce ofera pentru o familie numeroasa, posibilitatea de a inchiria un microbuz. Pare a fi o afacere profitabila. In functie de necesitati poti alege masina ideala pentru tine si familia ta. Noi am mers pe o maina ieftina, care sa nu implice un consum mare. Am ales un Logan de care am fost foarte multumiti pentru ca ne-am facut treaba cu el. In fond asta si doream, un mod eficient si ieftin de a ne deplasa catre destinatiile turistice din zona. Nu cautam lux, nu cautam ceva care sa iasa in evidenta ci doar ceva util. Primul loc pe care l-am vizitat a fost Gradina Botanica” Alexandru Borza”. Pot spune ca este o adevarata oaza de relaxare, avand o suprafata de circa 14 ha si aproximativ 11.000 de specii de plante. Drumul de 40 de km pana la Cheile Turzii a fost superb iar odata ajunsi acolo am descoperit minunata rezervatie geologica, floristica, faunistica, arheologica a Cheii Turzii. Am aflat ulterior ca a fost declarata monumet al naturii. 

Este clar din ce motiv si va recomand o calatorie pana acolo.