Demachierea pielii sensibile

Numai cine nu are de furca in fiecare zi cu o piele sensibila nu stie ca demachierea acestui tip  de ten este o etapa peste care nu e bine sa sari niciodata. Dar niciodata. Asta daca nu vrei sa ai de furca imediat cu tot felul de tratamente costisitoare, fara sa mai pun la socoteala disconfortul unui ten iritat. Insa, demachierea trebuie neaparat facuta cu produse adecvate tenului sensibil, pentru ca fiecare produs cosmetic aplicat pe fata va avea efecte nedorite, daca nu este ales cu simtul raspunderii.

Pentru ca sunt un fan al apei termale si al beneficiilor pe care eu una simt ca le aduce tenului meu, am ales ca produs perfect pentru demachiere o spuma de fata cu apa termala, de la Avene. Spuma este destinata tenului mixt, luptand – destul de eficace dupa parerea mea – cu stralucirea nedorita a zonei T (frunte, nas, barbie). Neavand sapun in compozitie, spuma inchide foarte bine porii si echilibreaza secretia de sebum cu ajutorul acidului glutamic. Proprietatile indiscutabile pentru tenul sensibil vin tocmai din faptul ca este un produs pe baza de apa termala, ceea ce face sa fie calmanta si anti iritanta.

Spuma are o textura foarte lejera si curata perfect tenul. Mai mult, dozarea este mult usurata de faptul ca are un sistem cu pompa. De asemenea, imi place pentru ca are un miros usor, agreabil si nu irita absolut deloc fata. Dupa curatarea tenului cu spuma de curatare, aplic intotdeauna si un puf-doua de spray cu apa termala, tot de la Avene, pentru un plus de linistire a pielii. In plus, este extrem de utila pentru a te racori dupa o zi caniculara.