Lego Mania

E oficial. Intreaga familie s-a contaminat cu virusul Lego. Dupa ce am scris scrisoarea catre Mos Craciun in care copilul meu cel mare voia un lego urias - mai exact o sectie de politie – mi-am dat seama ca toate rugamintile lui din ultimii doi ani de a-l ajuta sa faca Lego nu au primit un raspuns pozitiv din partea mea numai de dragul lui, ci pentru ca si mie imi place de mor sa construiesc cu Lego. 

Mie, personal, imi place Lego City. Ador sa construiesc muzee, sectii de politie, masini… ma relaxeaza intr-un fel in care numai puzzle-urile uriase credeam ca o pot face. Si lui Tudor ii place Lego City pentru ca le facem impreuna si a invatat sa urmeze intocmai instructiunile clare, pentru ca Lego este un nume pentru o industrie uriasa, sunt perfecte si mereu  fara greseala. Sotul meu si-a descoperit anul asta pasiunea pentru roboti, dupa ce copilul si-a dorit un lego Hero Factory. Insa nu numai Hero Factory sunt robotii Lego,mai exista si monstri si Star Wars si multi asemenea, pe care mai nou copilul din barbatul de 36 de ani ii vaneaza pe Ebay, Amazon sau pe la reduceri pe site-ul lego, caci in Romania preturile la Lego sunt in cea mai mare parte prohibitive. Cu exceptia Craciunului, cand unele hipermarketuri reduc pentru o zi preturile la jucarii, sau de 1 Iunie cand aplica aceeasi reducere, este aproape imposibil pentru o familie cu un venit mediu sa se apropie de o sectie de politie care la pret normal costa undeva la 600 de ron. In acelasi timp, aceeasi sectie de politie poate fi cumparata de pe situl Lego cu aproximativ 100 de dolari. 

Fireste ca daca o astepti prin Posta taxele se adauga la aceasta vaoare, dar daca ai prieteni care iti pot aduce pachetele cand vin in tara situatia este ceva mai fericita. Ca atare, ne-am pus pe cumparat roboti, vehicule si orase intregi Lego, si pentru ca mania sa fie dusa pana la capat pentru la anul ne gandim si la o mini-vacanta in muzeul Lego din Germania.