Tu ce faci cand esti vesel?

Cu totii reactionam diferit in momente diferite. Desigur sunt si anumite asemanari intre oameni, insa atat de rare incat ar fi culmea sa incercam sa luam sute de mii de infinte de combinatii si sa le introducem in relatiile interumane.

Eu cand vesela am anumite ticuri. Daca sunt extrem de vesela sunt foarte agitata, sar intr-una si rad foarte mult, asa fara motiv. Cand sunt vesela par cam stupida ce-i drept. daca sunt doar putin vesela, adica cumva bucuroasa atunci zambesc ai decent si impart bucuria cu cei din jur. De multe ori daca am starea asta de calm si veselie ma apuca si cantatul. Sau poeziile ori ma mai joc cu pisica. Daca sunt extrem de vesela la fel ma joc cu pisica dar saraca aproape ca zboara din mainile mele.

Am vazut oameni care plang de fericire, nu am avut ocazia sincer ca emotii atat de mari nu m-au incercat pana acum. Insa sunt oameni care cand sunt fericiti sunt nervosi, o iau razna si se cearta cu altii. Nu stiu care-i faza insa fericirea nu ar trebui sa ne faca pe toti mai buni? Unii oameni devin suparati cand sunt fericiti, pe motiv ca “eh, da dar nu trebuia sa mi se intample mie…”

Cea mai simpatica categorie de oameni fericiti este cea in care respectivii pur si simplu raman socati. Cel putin mie mi se par adorabili oamenii astai care nu stiu sa reactioneze.

Mai este o categorie de oameni care se rusineaza la maxim atunci cand sunt veseli sau li se intampla ceva frumos.

Tu din ce categorie faci parte?!