Extreme

In adolescenta mea zbuciumata am trait doua mari iubiri: una cu profesoara mea de engleza, Lora, si alta cu o colega dintr-o clasa paralela, Irina. Prima era mai mare ca mine cu vreo zece ani, era maritata, corpolenta, avea doi copii si un sot cam prost, tot profesor. . Ma duceam zilnic la ea ca sa fac meditatie, dar acesta era un pretext. Lora ma placea ( si nu eram singurul, ii placeau toti baietii trecuti de optasprezece ani necunoscatori in ale dragostei!). Se casatorise de tinara cu un betiv ( care era si badaran, pe deasupra!), cu care nu se simtise niciodata fericita ( imi povestise totul, de-a fir a par!), altfel spus, „ o cam luase in freza”. La prima lectie, ma primise doar intr-un furou scurt, prin care se vedea totul, iar eu pofticios, ca toti adolescentii, ma holbam ca prostul intre picioarele ei, departate tendentios.” Dupa cite vad, nu cred ca ai facut dragoste vreodata? Nu vrei sa te invat eu ?” Nici nu speram sa aduca vorba, iar la raspunsul meu pozitiv, m-am trezit cu ea peste mine, sufocindu-ma cu sinii si cu saruturile patimase pe gura, pina cind m-am trezit deasupra , ca un iepure ( era destul de mic de statura), cu genunchii intre piciorele ei, atingindu-i emotionat partile intime, avinnd-o scurt, din citeva miscari, fiind incurajat sa mai incerc. La urmatoarea lectie, primisem un 9 cu felicitari, iar de la a treia lectie, 10, pe linie.Cu Irina fusese ceva mai complicat. Nu-si incepuse inca viata sexuala, nici nu parea dispusa s-o inceapa ( cu mine!), rezumindu-se la citeva saruturi sporadice, fara nerv, si la ingaduinta de a-i baga mina in chiloti. Eu, cu experienta capatata din relatia cu Lora, am incercat tot felul de tertipuri, dar ea se tinuse tare ( tot timpul!), pastrindu-se pentru altcineva ( vreun print, probabil!), care s-o ia de sotie.