De ce ma enerveaza vecinul de la 4

Vecinul meu de la etajul patru e un tip tare plictisitor. Pe langa faptul ca este un ratat pe care il vad mereu iesind la tigara pe casa scarii cu o bere la jumate in mana, ori mai bine zis un bidon de bere la jumate sau la litru in mana, care cine stie cu ce e umpluta, sta. tot in fiecare zi, sta, cu alti baietasi care nici macar nu sunt de varsta lui. El pare ca ar avea vreo 30 de ani si companionii sai ajung la aproape 12 - 13 anisori. Dar stau cu totii si beau din bidonul ala rasuflt si se ascund la etajul patru de mami si de tati. Vecinul, el cel de 30 si de ani, ii ocroteste pe toti ca un tata adevarat ce este.

Nu vreau sa par mitocan, nu am nici o treaba cu el, dar pur si simplu nu-l suport. Cand aveam si eu 12 - 13 ani adica chiar pana pe la 19, am pierdut vremea asa, desi mai mergeam si la scoala. Mergeam ca doar nu aveam ce face altceva si parintii se tineau de capul meu sa fac ceva in viata. Ma uit in juru meu, cel putin in cartier, si vad numai copilite de 14 - 15 ani care sunt atat de impopotonate si de imbracate, mai ceva ca una de 25-30 de ani si baietasii mai smecheri ca Dr Dree (cine-o mai fi si ala).

Aprintii nu mai mana pe matura ca sa croiasca copilul daca nu isi vede de viata educationala si copilul isi face de cap.

Sa revenim la vecinul de la etajul patru care ma calca pe nervi de fiecare data cand ies si eu sa plec in drumurile mele. Simplul fapt ca le tine hangul astora mici nu esuficient. Desi ma calca pe nervi pentru ca ar trebui sa le arate ce trebuie sa faca ei la varsta lor si anume sa joace mingea in fata blocului sau in spetele lui dupa ca si nu sa bea bere sau sa pufaie din tigara. Clar!

Iar in al doilea rand ma enerveaza ca nu are si el o viata. Ma rup de nervi oamenii care stau toata ziua pr si  simplu si nu fac nimci. Si apoi ma intreb de unde Dumnezeu are bani de bea mereu si fumeaza mereu, ca eu abia daca apuc sa imi iau cate o tigara la bucata si sincer, muncesc cam 12 ore pe zi. Cu mici pauze desigur.

Asa… si punctul culminant ca sa fie tot tacamul. Il apuca in miez de noapte cateodata… sa dea drumul la  muzica, pur si simplu din senin, ca si cand ar vrea sa se faca cumva auzit. Ca si cand ar vrea sa dea el trezirea la oameni. Cred caa avut o functie de conducere pana nu de mult si de aia tot face pe bosul inca…
Iar un ultim lucru este ca .. domnul, iata ...ma prapadste de nervi cand asculta cateva zile sau chiar saptamani la rand, adesea, aceeasi melodie. Pe repeat intr-una. JUR! Nu credeam ca exista oameni atat de retardati. Dar oare nu se plictisesc. Adica si eu ma uit la Hanibbal de mai multe ori dar asta e din cauza nu mai apare odata episoadele viitoare. Si ma tot gandesc daca nu cumva trebuie sa ii zic ceva sau pur si simplu sa rad plangand de fiecare daat cand trebuie sa il suport?!