Petrecerea burlacilor la locul de joaca

Un prieten foarte bun a decis ca a venit vremea sa se aseze la casa lui. Cel mai greu pentru el a fost momentul cererii in casatorie, dar odata trecut acest “hop”, cum ii spunea el, s-a relaxat si singura lui grija a devenit petrecerea burlacilor. Ne tot batea la cap pe noi, prietenii, despre cum sa ii organizam ultima lui petrecere de barbat fara obligatii, iar cererile lui includeau mult alcool, neaparat striptease feminin, ca asa a vazut el in filme si “surprize funny”, zicea el, din partea noastra. Iar noi ne-am conformat. I-am organizat o petrecere a burlacilor plina de surprize, dar nu cum se astepta el.

Nu i-am spus nimic de locatie, de invitati sau ce se va intampla acolo, stia doar cand se va intampla petrecerea lui… de copil, nu de burlac. Pentru ca i-am organizat o petrecere de copii, la un loc de joaca, cu prajituri si suc si cu tot felul de articole petrecere copii, cu tema Cars, pe care le-am gasit pe www.bubuparty.ro. Astfel ca prietenul nostru a avut baloane, farfurii, pahare, fete de masa, trompete si o gramada de alte accesorii cu tema Cars, fiind filmul lui preferat. L-am adus la petrecere legat la ochi, iar cand a deschis ochii, a vrut sa se intoarca, spunandu-ne ca am  gresit locatia. Uimirea de pe fata lui a fost surprinsa in filmarile si pozele facute de invitati, imagini cu care il tachinam si astazi. Dupa ce am mai ras un pic de el, am mancat tort si ne-am mai dat putin in trambulina - era pacat sa o ratam, daca era acolo - am plecat spre adevarata lui petrecere de burlaci, unde am stat pana la 6 dimineata.

Cand am ajuns in club, burlacul nostru ne-a spus ca i-am organizat cea mai tare petrecere de copii si ca la anul, de ziua lui, va face ceva asemanator, dar de data asta cu bauturi de adulti. Si a fost atat de incantat de accesoriie din gama CARS, incat a luat acasa cate un exemplar din fiecare.